Mijn vakantieverslag

Lieve lezers, helaas is mijn vakantie weer tot een einde gekomen en ben ik weer in Nederland! Vandaag wil ik met jullie mijn vakantie ervaring delen!

Ik heb echt heel erg genoten! Het was echt ontzettend fijn om er met mijn vriend en hondje even samen op uit te gaan. We zijn met de auto naar Spanje geweest en op de heenweg hebben we een tussenstop gedaan in Montpellier (ligt in Zuid-Frankrijk). Het was echt een ontzettend schattig en mooi stadje. Het enige wat mij tegenviel was het kamperen. Toch niet echt voor mij weggelegd! Ik heb het in ieder geval geprobeerd en daar gaat het om. Voor we door zijn gereden hebben we nog wat dingen bezocht in Montpellier. Zo leuk en mooi! Onder andere hebben we promenade du payrou bezocht. Ik zou zo weer heen gaan.

’s Avonds laat kwamen we aan in ons appartement in Spanje. Ik vond het trouwens erg bijzonder om door alle landen te rijden. Vooral in Frankrijk en Spanje. Alle gebergten waren prachtig om doorheen te rijden!
Ons appartement in Murcia was ontzettend fijn, 10 meter van het zwembad verwijderd, kan niet beter!

Even tussendoor een foto van lieve Joey in Spanje.
Ons hoogtepunt in Spanje was toch zeker wel het roze meer. Wauw, het was echt heel bijzonder. Toen we erheen liepen leek het niet roze, maar hoe dichter we bij het meer kwamen hoe meer het roze werd en toen ik erin stond was het water knalroze. Absoluut de moeite waard!

Verder zijn we nog in Alicante geweest. Ook dit was erg leuk. Lekker over de boulevard gewandeld en om ons heen gekeken.

We zijn ook in Cartagena geweest, zo mooi! Het was wel ontzettend warm maar zeker de moeite waard. We hebben een oud theater bezocht wat heel erg mooi was. Verder was er een super schattig haventje. Het was wel een beetje armoedig, maar ik vind dat contrast wel mooi.

De rest van de vakantie hebben we lekker gezwommen, naar het strand geweest en gezellig in de tuin gezeten en uiteraard nog een beetje geshopt in het winkelcentrum in de buurt.

Toen moesten we helaas alweer naar huis! We hadden besloten om drie tussenstops te doen. De eerste was in Barcelona. Ik wilde heel graag naar park Quell dus daar gingen we heen. Eenmaal daar aangekomen was helaas het park uitverkocht, erg jammer maar gelukkig toch nog wat opgepikt van Barcelona

De volgende dag kwamen we aan in Lyon. Wat was ik blij met die tussenstop. Het was zo mooi daar! Ik zou er graag een keer een weekend heen willen om alles rustig te bezoeken.

Uitzicht vanaf de brug in Lyon

De laatste dag gingen we naar Brussel. We hadden hier een hotel geboekt, maar hier aangekomen voelden we ons totaal niet prettig en zijn we doorgereden naar huis. Jammer, maar daar gaan we wel een keer heen met de trein voor een dagje.

Dit was mijn vakantie! Ik heb ontzettend genoten met mijn mannetjes.
Gaan jullie nog op vakantie deze zomer of blijven jullie lekker in Nederland? Laat een reactie achter bij de comments!